Foetus/Log/Yearner/Soldier/Freefaller/Starfish?

Jag trillade alldeles nyss in på en jätteintressant blogg! Det var speciellt ett inlägg som fångade mitt öga(http://ubeauty.blogg.se/2010/may/hur-sover-du-se-vad-det-avslojar-om-dig.html).
Det handlar om sovpositioner och sambandet mellan dem och hur man är som person. Jag tyckte den stämde väldigt bra på mig. JAg är två av de positioner som beskrivs i inlägget. En sover jag lite mer i än den andra och det stämmer också in på min personlighet att jag är den personligheten mer än den andre. Jag undrar vilken position folk tror jag sover i efter att ha läst inlägget..
READ IT, det är faktiskt superintressant! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0