...att mina drömmar ska slå in.

Jag är rädd. Liksom verkligen jätte-super-magen-knyter-sig-rädd... Och nervös. Men samtidgt uppspelt.
Jag vet verkligen inte vad som väntar, men jag hoppas(/ber) att det blir en bra resa. Man kan aldrig veta vad som finns i framtiden, man kan bara försöka göra det bästa av situationen. Om han skulle bete sig som ett svin finns det andra jag kan gå till, jag känner till området och jag klarar mig själv. Men jag vill inte se bak på detta som ett misstag. Jag vill att allt skall lösa sig, att allt ska bli bra...

LUV


Kommentarer
Postat av: Augustsilja

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-02-13 @ 12:38:43
URL: http://augustsilja.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0