vatten

Jag är lide täbd i näsan.

Men det glömmer jag gärna bort. Typ som nyss, när jag skulle dricka vatten och tog en bautastor klunk, en sån där klunk som man måste dela upp i massa små klunkar när vätskan redan är i munnen.

Men när jag satt där med vatten i heeeela munnen och skulle klunka ner det i magen så ville jag ju andas emellan klunkarna men det gick ju inte.

Jag kunde ju inte andas med varken munnen (vattenfylld) eller med näsan (täppt). PANIK!

Jag övervägde att spotta ut vattnet men insåg ganska snabbt att det var en dum ide, det hade ju inneburit en total katastrof. Vatten på min dator tror jag inte funkar nått vidare.

 

Så medan tårarna svämmade över svalde jag allt istället. Outch.. det gör asont att ta stora klunkar eller tuggor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0