Så jäkla kul.

I förra veckan får jag ett samtal av HP supporten. Jag svarar och bruden i luren presenterar sig och vi diskuterar ämnet. Men jag kan inte sluta tänka på hur läskigt lik röst/dialekt/tonläge hon har Ida Josefsson.
Så jag var tvungen att fråga vem jag pratade med, mycket riktigt DET VAR IDA!
Jag blev jätteglad.
Hur kul som helst att få prata med henne igen. har inte setts på hur länge som helst. Usch nu längtar jag ännu mer till Dublin.


Och igår hade jag problem med en frakt på jobbet, så jag skickade ett mail med mina funderingar och jag kunde se att tre personer läst mitt mail varav den ena en kille som jag har gemensamma vänner med. Jag tycker att det är lite kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0