Ljudet av ditt hjärta

I söndags var min lediga dag. Så härligt och skönt att vara ledig, tänkte jag. Jag skall diska och städa och tvätta och vara duktig innan jag åker hem till Linnea på kvällen.
PFF
Jag började läsa Ljudet av ditt hjärta, som är den tredje boken i Twilight-serien. Detta var, verkligen utan att överdriva, den bästas boken i universums historia! Jag kunde inte lägga den ifrån mig. Det enda jag fick gjort den dagen var att tvätta och då satt jag i tvättstugan med boken klistrad mot ansiktet. Jag hade läst ut den vid 14-tiden.
Nu finns det nog ingen bok som någonsin kommer kunna lämna mig så berörd. Och besatt.

Jag måste ha Edward! Jag ä l s k a r honom! Like really. Like really much, till och med


Kommentarer
Postat av: Jessie*

Ja visst é den! Jag älskar den med! Längtar så grymt mycket efter nästa film!!! =)

2010-03-03 @ 10:38:56
URL: http://sekita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0