Hej jag heter Bella och jag är så jävla pinsam!

Jag har alltid gillar Timbuktu och hans musik. Jag har gått på konserter och festivaler där han har uppträtt. Nu har jag lugnat ner mig med min fixering vid honom, men jag tycker fortfarande han är en bra artist. 
  timbuk
Igår jobbade jag på NET. Klockan var kanske framåt fem när jag tryckte fram en ny kund. Kunden ställer sig framför mig och när jag tittar på honom upptäcker jag att det är Timbuktu! Jag blir alldeles till mig, men försöker hålla masken(Lyckas väl sädår med det, jag är ju inte den bästa på att dölja mina känslor i ansiktet).
Jag ser att han ser att jag reagerade på honom och jag börjar bli nervös. Han säger att han skall åka till Håby och vill ha en biljett dit. Jag frågar om han har rabattkort eller vill köpa kontantbiljett. Han vill köpa kontantbiljett. DUM som jag är bara jag antar att Håby ligger i Skåne (dumdumdum, pinsampinsampinsam) och skriver ut en biljett som gäller i hela Skåne. Jag tar 305 kr i kontanter betalt av honom.
Han tittar på biljetten och säger: "-Men den här är giltig i Skåne län.." "-Ja, det fanns ingen hållplatskod på Håby så jag skrev ut en som gäller i hela länet istället." "-Men jag ska inte till Skåne"
Här blir jag superröd i ansiktet och bara stammar "-Aha. . . eeh, ska du resa i Göteborg?" Samtidigt söker jag på datorn och upptäcker att Håby ligger nära Lysekil! Jag tar tillbaka biljetten och annullerar den. När jag ska ge honom pengar tillbaka ger jag honom 221 kronor (av nån dum jävla anledning). Hela tiden vill jag bara sjunka genom marken. Så småningom har han fått alla pengar han ska ha och jag berättar för honom att vi inte säljer biljetter dit utan att han får köpa det på bussen med bankkort. Han säger att okej, det är bra och går sedan.


HERREGUD får man bli pinsammare?! Jag döööör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0