Hängig

I fredags blev jag dålig. Ont i huvudet, halsen och kroppen.
Men efter två Panodil zap mådde jag ok igen. Senare på kvällen va jag och min baby på konsert och så Killer Queen. Efter det tog vi två öl på Pitchers.

På lördagen mådde jag inte alls ok. Kunde knappt äta och ont ont ont i kroppen. Men jag höll skenet uppe ändå och cykla till boländerna med baby. Men det blev tidig nattning för Pixie.

På söndagen mådde jag nog värst. Hua inge kul alls.
Svärfar fyllde år och vi skulle ju dit och fira så det va bara att ta sig i kragen och palla sig dit. Men efter att ha tvingat i sig en tunn skiva kött och en pytteliten potatis kom lite energi tillbaka och jag mådde bättre.

Igår måndag så kändes det som om jag hade en hockeyhjälm på mig. Huvudet kändes tungt och täppt och ONT i halsen.

Idag mår jag betydligt bättre. Kände mig glad och hyffsat pigg tills för ca en kvart sen då en kollga frågade hur jag mådde. Jag svarade att jag mår mycket bättre och känner mig piggare.
Han: Jaha, du ser mycket hängigare ut nu, blank i ögonen. Har du feber?
NEJ! svarade jag.
Han: Du kanske lever i förnekelse?! Du är nog sjukare än du tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0