ETH del 5

Pa fredagen akte vi ut till huset lite for att bestalla lite stupid dorrar. Hna hade redan bestallt dorrar  for tva, tre manader sedan, men nar de kom (for tva veckor sedan ungefar), sa var de felvanda! Klassiskt Etiopien. Om han ville fa dem vanda at ratt hall skulle han fa betala extra. Klassiskt Etiopien. Sa nu fick Saron bestalla nya och de kommer tidigast om en manad. Vilket betyder att han itne komme rmed mig hem den 21. Fan vad jag hatar detta javla skithuset! (Jag lar ju ha pms eller nagot just nu :S Bella ar pa krigsstigen )

Efter det akte vi och kopte lite mat. Saron borjade prata om att vi kanske ska kopa en lagenhet, men jag maste sluta shoppa sa mycket och borja spara pengar istallet. Det later logiskt, haha.
Pa kvallen gick vi till Bailamos. Jag har verkligen saknat det stallet och deras superackliga Long Island Icetea. (Smakar som vodka med tva droppar coca cola). Vi umgicks med en av Sarons kompisar, Anbessa (jattehaftigt namn tycker jag, det betyder Lejon). Vi hade en trevlig kvall och akte hem ganska tidigt.
Pa lordagen lag jag i sangen heeeela langa dagen och laste. Saron akte ivag tidigt pa morgonen for att kopa farg till huset. Jag har last ut New Moon sa jag passade pa att lasa lite i Eclipse.
Pa kvallen blev det riktig fest. Jag fick sminka mig och kla upp mig ordentligt, for vi skulle till Sheraton Gaslight, Voltage, Illusion o.s.v.. Vara ute till klockan blev sex pa morgonen var planen. MEN nagon (eeh.. Jag..?)  blev sa full sa nar klockan var tolv fick vi aka. Jag madde jattedaligt, sa vi akte till Memos och at potatis sedan akte vi hem. Jag dackade med kladerna pa nastan.
Sondag lag vi och sov nastan hela dagen.. Nar klockan var fem bestamde jag mig for att jag skulle ata pizza sa jag ville aka till Iceblue. SAron ville inte aka for det regnade sa jag tog bilnycklarna och kladde pa mig. Han belv jatteradd att jag skulle kora pa riktigt, haha (om polisen skulle ta mig sa tar de ifran oss bilen) sa han foljde med. Pa vagen hittade vi en jattemysig kinarestaurang som vi bestamde oss for att ata pa istallet. Maten var jattestark, jag blev tvungen att halsa tva fantaflaskor for att dampa smartan, men den var jattegod!
SEdan akte vi och fikade lite, traffade nagra av hans kompisar och akte till Felwuha. Nar vi kom hem at vi nudlar och ananas och kollade pa film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0