ETH del 7

Jag gillar inte fotter. Tycker de ar jatteackliga, vilket ar anledningen till att jag inte visste att Saron ar suhuperkittlig under fotterna. (HEHE)
Sa i fredags fick jag for mig att jag skulle testa om han var det. Och det var han ju som sagt. Detta tyckte jag var skitkul sa jag borjade kittla honom ordentligt. Det gick sa smaningom over i nypleken. En ganska smartsam men rolig lek (om man leder). Forst holl jag pa att vinna, jag fick in nagra snygga nypningar (han borjade tilloch med bloda pa ett stalle, muahaha). Men sedan gick det bara utfor. Han var for stark for mig och blev den som hade overtaget. Grejen ar att jag kan inte ge mig, sa fastan smartan var outhardlig sa gav jag mig inte (stupid). Sa nar vi kom overrens om vapenvila hade han fatt in ganska manga fulltraffar. Pa min ena arm har jag bara ett par sma blamarken, men pa den andra ar det kanske fem stycken stora ackliga. Min arm var svullen hela kvallen. Nu har de gulnat och nastan forsvunnit. Nar de ar borta ar det dags for en returmatch. Fast han vet inte om det an, hihi.

I tisdags gick jag och Saron pa Shrek 4ever after. Den var jatterolig! Jag kan verkligen rekomendera alla att se den. Sjalv funderar jag pa att kopa den. Jag skrattade mig genom 90% av filmen.

Pa onsdagmorgon vaknade jag vid klockan 7 av varldens varsta mensvark. (Det bor tillaggas att ja gitne far jobbig mensvark. Det varsta ja ghar fatt ar lite obekvamt i magen och mega pms) Jag gick pa toaletten och sedan gick jag och la mig i sangen igen. Jag hann knappt dra pa mig tacket innan jag behovde ga igen. Sa holl det pa till klcokan var ungefar 9. Nar klockan var halv 8 akte Saron till huset, da (det hade bara pagatt i en halvtimme) var jag sa utmattad att jag itne orkade saga hej da.
Den forsta dagen nar jag kom hit had e jag jattejobbig huvudvark. Sarons kompis som ar apotekare skrev ut ett recept pa jattestarka huvudvarkstabletter. Jag tankte att de kansek skulle hjalpa min smarta som var sa stark att hela min kropp lag och krampade, jag kunde inte rora mina ben. Jag var sa himla radd. Men jag var sa matt att jag kunde inte ens hamta tabletterna ur min vaska och ett glas med vatten.
Sa vad jag fick gora var att varje gang jag gick pa toan fick jag gora en uppgift. Forst hamta vaskan till sangen. Nasta gang fick jag ta ut tabletterna ur vaskan. Sedan forsokte jag trycka ut en tablett ur forpackingen (det var det jobbigaste), jag fick anvanda tanderna. Nar jag antligen fick i mig en tablett(cirka en halvtimme senare) kande jag (den psykiska) lattnaden skolja over mig, det skulle inte droja lange innan jag madde battre.. NOT. Jag lag och vred mig i smartor i en halvtimme utan nagon skillnad. Spydde och hade mig innan jag somnade.
Jag vaknade vid 14tiden och ringde SAron. Sa till honom att han skulle ringa Emuye och saga att jag inte kunde komma pa kvallen. Vid 16 pratade vi igen, sjalvklart hade han inte ringt sa jag fick ringa sjalv. Han kom hem strax darefter och lagade pasta med tomatsas och gjorde tva koppar suprduper gott te som han tvingade mig satta mig upp och dricka. Han tog hand om mig hela kvallen.

Pa torsdagen madde jag battre och kunde aka hem till Emu som fyllde 40 ar! I spent the night.
Pa fredag formiddagen bestamde jag mig for att ga fran Emuyes hus till Bole road. Det tog ungefar en timme och jag svettades som en hast i solen (hade inte druckit nagot pa hela morgonen). Jag halsade tva fantaflaskor efter det, haha.
Kvallen var jattetrakig. Saron sa att han skulle laga mat at mig, men nar vi kom hem la han sig pa sangen och dackade (klockan var ungefar 17-18) han vaknade inte forran kl 7 imorse. Jag la mig ocksa tidigt sa jag vaknad eungefar samtidigt. Jag foljde med honom till huset och kan antligen se lite forandring! De har borjat mala fasaden och lagga marmorgolv inomhus.
Vid 12tiden skulle vi aka oc hata lunch. Pa vagen sag jag en man som plockade upp tva (nastan som) gatustenar och slangde pa en asna! Jag borjade storlipa. For fy fan vad jag ar trott pa allt vald har. De slar och sparkar och piskar djuren och barnen.
Igar sag jag en man som satt pa marken och blodde jattemycket nar tre poliser misshandlade honom med en battong! Jag klarar inte den stressen for jag kan inte stoppa alla som ar sa djavluskt onda.

Jag saknar Sverige. Varldens basta land. Dar det ar rent och frascht. Dar man inte behover trangas med folk pa gatorna. Dar man inte ser haltande hundar och kossor som blir piskade varje dag. Dar folk kommer i tid och skoter sina jobb. Dar folk inte forsoker lura en pa pengar pa alla mojliga satt som finns. JAg saknar mitt land.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0