Thank God its Friday!!!

Bakis på jobbet andra dagen i rad.. Fy satan de är verkligen inte kul.

Det gör ont i mina ögon. Och jag är så fruktansvärt trött.

Shit vilken smäll att fylla 24, helt plötsligt är man gammal. Och kroppen tvekar inte att påminna en om det.

 

I förrgår va trevliga Tim hemma hos oss på besök. Hans besök brukar innefatta öl, och denna gången var inget undantag. Gott.

Baby ringde och fråga om jag ville ha nått speciellt från systemet eftersom dom skulle förbi där. Jag sa att jag vill ha en HELL.

Han sa att han skulle köpa en sån till mig och att han dessutom skulle köpa Åbr 7.3or gott tänkte jag och sa ”GRÖNA flaskor, baby. Mkt viktigt”.

Killen kommer hem med öl men ingen HELL och fuckin bruna flaskor. Vad är grejen liksom? Här bad jag om två saker! TVÅ SAKER!

Men jag älskar honom ändå. Han gör nog inte om det igen.

Jag gick och la mig tidigt efter bara två öl, men likförbannat vaknar jag med huvudvärk och baksmälla. Åhh sämst!

 

Igår åkte jag till Stan efter jobbet för att träffa Johanna vid hennes jobb, därifrån gick vi till Västerbroplan parken (rålam).

 

Där satt vi ett bra tag och åt godaste bulgursalladen, drack vin, kolla på vindsurfarna, prata och njöt av staden

 

Lite senare kom Chrille. My Gad vilken snygg tatuering hon kommer få när den är klar! Avis e jag lite granna faktiskt.

 

 

När solen går ner blir det kallt nästan direkt. Så vi gick till m/s Gerda och tog varsin öl. Vi passade verkligen inte in där, det va hysteriskt roligt att komma dit och se ut som vi gjorde. Jag menar alla andra hade backslick, chinos, skjorta, kavaj, klackskor, gucci eller prada väska och drack ur vin- eller champagneglas.  Mkt underhållande tycker jag. För där satt vi med varsin stor stark. Vi va minst tillfixade och minst uppklädda på hela stället men ändå var vi snyggast!

 

Tog 23.11 tåget hem med Baby som hade haft nått tjohej med jobbet. Han är förresten den bästa som finns (tycker jag).

Lagom trött vakna jag i morse med huvudvärk. Hualigen inte idag igen. Thank God its Friday!!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0