Hipp hurra för Pixie som blir 24 år idag!

Världens bästa födelsedag, trots att jag spenderade dagen på jobbet.
Den började perfekt med godaste frukosten på sängen av underbaraste älskling.
Jag fick biljetter till Crash diet.
Det låg ett paket bredvid mig som jag klämde på och upptäckte att det sannolikt låg ett gosedjur där i. Jag vill inte ha fler gosedjur, vi får inte plats i sängen snart. Jag känner liksom moderskänslor för de små gosedjuren och måste gosa med dom alla och dom måste ligga skönt hela tiden vilket innebär att en tredjedel av sängens yta redan är upptagen av Nalle, Galway, Rocky, Våfflan, Baby och Tiger.
I vilket fall som helst så var det ett gosedjur i paketet. Det var ett vitt lamm. Men enligt David så är det en kossa. Och han hade redan döpt den....till PMS. Fattar ni..? En PMSkossa. Anledningen, antagligen för att jag lider av svår PMS och beter mig som en ragata alltså en PMSkossa. Tack som fan. Haha
Men jag älskar den och jag älskar idén och jag älskar min pojkvän.
Sen fick jag en mysig klapp på låret och helt plötsligt låg där ett paket till, ett mindre och kantigare. Där i låg ett par guldörhängen.
Sen hittade jag ett till kantigt avlångt paket under kudden, där i låg ett jättevackert guldarmband.
My man sure know how to treat a lady!
Kvällen spenderades på Il gusto med familjen och älsklingen.
Perfekt födelsedag som sagt.
Love Love Love
Happy Happy Happy

Kommentarer
Postat av: Mari

Grattis efterskott!

Men har du verkligen hål i öronen?

2010-06-18 @ 18:09:09
URL: http://erikssonmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0