ETH del 4

Jag har blvit sa seg. Kanner mig utmattad hela tiden. Visst, jag brukar alltid vara trott, men det har ar annorlunda. Jag har hemlengtan och undrar om det kanske beror lite pa det...

Men anyways, det ar bra har. Forra veckan var jattelugn.
Pa mandagkvallen satt vi pa Peacock (God, I love that place) och drack lite te.
Pa tisdagen tog vi det lugnt, akte runt lite (kommer itne riktigt ihag vad vi gjorde..). Pa kvallen kollade vi film och lagade mat.
Pa onsdageftermiddagen akte vi hem till Emu och umgicks. De bjod pa jattegod pasta med tomat sas som jag blev superforalskad i. Saron blev sur pa mig for att jag drog en vitlogn for honom, fast jag markte inte att han blev sur over det. 
 Pa torsdagmorgonen gick han utan att vacka mig, vilket ledde till att jag blev sur pa honom. Sa nar jag vaknade akte jag till Bole road, fikade med mig sjalv och gick ut pa internet. Sedan ringde jag Emuye och fick komma till hennes jobb. JAg var med henne hela dagen och efter hon hade slutat akte vi for att hamta hennes pass. Jag bestamd emig for att jag itne skulle komma hem utan ville sova over hos henne. Nar hon hade gatt till skolan pa kvallen passade jag pa att ta en powernap pa hennes soffa. Saron kom for att lamna tandborste och sant. Vi pratade lite och jag fick reda pa att han var arg pa mig. Vi diskuterade det lite latt och sedan akte han hem. Jag lag och laste lite (New Moon -Wiie love) sedan ringde jag honom. Vi pratade lite till, han holl pa att lasa Eclipse (han blev sa inspirerad av jag laser hela tiden sa han ville ocksa, men han vill inte lasa alla fyra bockerna sa han tog trean, haha) och lagade mat. Han saknade mig och sedan la vi pa. Emuye kom hem, aven hennes bror Dereje och syster Metten hade kommit sa vi at kvallsmat. Kvallen till ara fick jag valja och jag ville ha pasta med sas igen :)
Pa fredagmorgonen gick jag upp, duschade och at pasta med tomatsas till frukost,sedan kom Saron och hamtade mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0