And I did it again

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Malma gård, (sthlms skärgård) Helt klart!

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- I en segel- eller roddbåt. Åka ut till en öde ö och bara mysa av lugnet och solen.

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Spett av paprika, körsbärstomater, champinjoner, halloumiost, zucchini tex.

4. Vad har du för planer för årets semester?
- Inte mkt, blir sen semester även i år. RESA nån stans med Baby.

5. Dina bästa sommarfärger?
- vitt och korall.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
- husvagn

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- midsommar i Stjernhjelmsparken.

8. Havet, sjön eller poolen?
- sjön tror jag. Gärna den på Malma. Fats jag gillar havet också. Och poolen. Så Ähh jag säger ALLA TRE.


9. Vad väljer du i glassbaren?
Choklad

10. Vart går din drömsemester?
- var som helst, bara jag får ta med mig Baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0