plugg and play in my ass

Oh My God!

Tala om att göra bort sig.
Jag har försökt installera ett mobilt bredband i två dagar nu, det går si så där va. Eller alltså installationen hår superbra. Men sen går det inte att ansluta. Vilket börjar irretera mig nu.
Det står "plug and play" på det, alltså stoppa in USBn och så kör installationen igång.
Som sagt är det otroligt frustrerande när det inte vill fungera. Jag har nu lyckats engagerat tre karlar på kontoret.
I vilket fall som helst så är jag och Mats inne på mitt kontor och försöker förstå vad f*n som är problemet och tillslut blev jag lack och höjde rösten och sa: - "Plugg and play... In my ass".
Mats stirrade ett tag på mig sen började han skratta och i samma stund insåg jag vad jag just hade sagt. För att ytterligare strö salt i såret så sa han att han fick en porrfilmsbild framför sig. Usch...
Alltså detta händer inte! Fast det är ju helt otroligt kul.
Så nu får jag lite smått hysteriska skrattanfall lite titt som tätt så fort jag minns den lilla incidenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0