Maybe I need to blow of some steam..?

Gud vad skönt det ska bli att få vara ledig fyra dagar nästa vecka. Jag är helt utmattad. Min andra kund imorse sa att jag var dum i huvudet när jag frågade henne om hon hhade ett kort. Jag ifrån min kassa och in i backofficet för att vänta tills hon hade gått. Då gick hon till tjejen som satt i kassan bredvid och spelar så normal och oskyldig. ''-varför gick din vännina?'' Öh, kanske för att jag inte tar din skit ditt jävla retard! How about that? Jag skulle visat henne baksidan av min hand och sagt läs mellan raderna. Men hon skulle aldrig ha fattat vad jag menade.. Resten av dagen fortsatte i samma anda. Tillochmed de som aldrig tycker kunderna är jobbiga, tyckte att det var en svår dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0