House of wax

Det har antligen gjorts en vaxdocka av Robert Pattison till MAdame Tusseauds vaxkabinett! Jag måste åka dit och se min Rrrrrrråbert, tydligen har den fått rekordet som den mest kyssta dockan (sluts!!) Han ser ut som Edward när han var snygg (Alltså som i den första filmen, sedan gick det bara down, down and more down). Jag vet inte vilket av museerna det är men jag antar att det är det i London. Jag har viljat åka till England ganska länge så min nästa trip kanske borde gå dit..? I think so

Kommentarer
Postat av: Martinnatalia

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-05-26 @ 08:02:01
URL: http://martinnatalia.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0