hamnfestival i Enköping

Jag, Lina, Annette, Therese och Maria va på hamnfestivalen i Enköping igår.
Ett gäng hormonstinna karlar anländer till festivalen.
Vi träffa en ny kompis, väldigt rolig prick. Fast lite läskig va han också, speciellt gasmasken.
Eftersom jag är ganska så nojig med min bil så bad jag min butler att köra in den på området och ta till extra säkerhet i form av plastband.
Och denna åkte vi (inte Lina) satan i gatan va kul den va. Skrattskrek hela åkturen, blev lite hes och 80 spänn kosta det. Men det va så värt det.
Synd att Annette inte va sig själv efteråt bara. Kritvit i ansiktet och illamående.
Karusellen skulle kunna kallas partykiller (om man frågar henne, skulle jag tro)

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag trodde aldrig att du skulle ta hål i öronen, bra jobbat :)



Nja, de finna ingen romantisk historia bakom våran förlovning. Det bara blev lixom.. inget frieri!

2010-07-06 @ 21:12:12
URL: http://erikssonmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0