Gårdagen och framtidsplaner

Igår fick jag komma med mamma, Albin och Anton på bio. Jag valde filmen(shrek 4),Anton valde språk(svenska), mamma valde tid och platser och Albin valde att vi skulle se pa 3d versionen. Den var rolig, men inte lika rolig som den engelska. Efter filmen gick till guldbågen och åt, fast alla var så mätta efter filmgodiset så jag tror inte någon av oss uppskattade det så som vi borde gjort. När vi hade ätit körde mamma hem mig. Albin och Anton följde med mig upp i lägenheten för att se hur det hade blivit efter renoveringen. Det skulle bara bli ett snabbbesok men de ville stanna och spela spel. Men mamma var trött och ville åka hem, så vi bestämde istället att de ska komma hem till mig på lördag och då ska vi äta tacos och spela familjespel.Så efter jag har slutat jobbet idag ska jag gå runt lite och kolla på vad det finns för roliga(billiga) spel att köpa.. Det kommer bli så mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0