bra helg

Baby åkte till Finland i onsdags, lite panik hade jag under dagen då jag insåg att jag skulle sova själv i fyra nätter.
När Baby åkt fanns det massa söta post-it överallt i sovrummet, jag satte dom på sminkbordsspegeln för att kunna ta kort
Men gudars va skönt det har varit att vara själv hemma. Egentid är underskattat. Mer sånt åt folket. (mig).
Jag har klippt mig, umgåtts med mamma och vaxat hennes ben :), ätit sushi och målat.
Jag har åkt ut till mary och käkat thai (så klart) och rest hem igen och målat lite till.
Jag har hunnit med både manikyr och pedikyr.
Jag har stigit upp jättetidigt och åkt till åland med kära vänner och myst, och shoppat tax free på vägen hem, sen målat lite till.
Jag har varit på IKEA med Liina och inhandlat bra-att-ha-saker och hyllor till köket.
OCH JAG HAR HAFT DET SÅ JÄVLA (ursäkta språket) BRAA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0