Torsdag 28/1

Idag började jag jobba 7.30. JAg tog språvagnen och planerade att komma i tid (vilket var extra viktigt då jag försov mig en timme och en kvart i förrgår). Men när vi var i Gamlestan så blev det signalfel och spårvagnen blev stående i minst tio minuter! Jag såg 4an, 8an och 9an passera innan vi fick åka, fastän vi var där först av alla. Så jag kom försent ändå. Typiskt. MEn jag har jobbat på och nu har jag slutat. JAg ska betala hyran och sedan åka hem. Emmi ska komma och hälsa på, vi ska äta semlor. Sedan hoppas jag att Linnea ska komma och hälsa på också. Och efter det ska vi hem till henne, så får jag kolla hennes lägenhet för hon flyttade samma dag som jag och jag har itne varit och hälsat på henne än.
Imorgon börjar jag inte förrän på eftermiddagen, så på morgonen tror jag att jag skall fortsätta pilla lite. Fast nu finns det typ inget mer jag kan göra förrän jag har skaffat mer möbler. Ah well, vi får se hur det går. 10 000 kronor i inredningsbidrag mottages tacksamt, haha.
Igår köpte jag en klocka till hallen och två armbandsur/mans-klockor. I löv. Jag är så påväg in i en klockperiod.

Det var allt för denna gången, ciao

PS Jag kommer inte skriva så mkt för ajg har ingen dator hemma. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0