Shiiiiiit

Åldersnojja på HÖG nivå!
Jag insåg för någon vecka sedan att jag minns vad jag gjorde för 10 år sedan. Hallå... TIO år sen!!! hur lång tid är inte det egentligen?
Jag har alltid sagt att den dagen då jag minns vad jag gjorde för tio år sen, då är jag gammal. Vilket innebär att det är just vad jag nu är. GAMMAL!
Och inte nog med det, så insåg jag att det är 2010 och att jag fyller 24 år i år. DET är gammalt! Och JÄTTEvuxet. Nu kan jag inte ens spela tonåring längre, för då blir jag en patetisk vuxen.
Jag vill inte vara med längre.!
Jag har faktiskt aldrig varit så här gammal förut och det känns jättejobbigt. Och inte får jag någon medkänsla heller. Alla är så ego och tänker bara på sig själva.
Jag säger till tex David eller mamma att jag känner mig gammal, och till svar får jag. "Men tänk på mig då, jag är äldre". Men det va ju inte det som va problemet. Jag bryr väl mig inte om hur gamla dom är. Det är ju jag som är nojjig.
Sympati tack!!!!!
Nä, nu ska jag gå och lägga på lite antirynk-kräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0