She is something special all right.

Jag fick superduperbra julklappar av min baby. Bland annat fick jag en Amy MacDonald konsert. Så igår bar det av till Sthlm direkt efter jobbet.

Baby mötte mig på stationen, vi var jättehungriga så vi lyxa till det med kebab. :)

Sen för att hålla värmen gick vi omkring på NK och fönstershoppade och drömde om Australien.

Sen vid 19.50 begav vi oss mot Berns salonger och AMY!

Hon är sjukt bra. Jag tror vi båda är lite kära i henne.

Fick höra massa nya låtar, och det brukar aldrig vara kul att gå på en spelning när det spelas helt nya låtar som man aldrig tidigare hört. Men igår va det inga problem. Jag vill ha hennes nya skiva. Lät verkligen jättebra.

Tack baby du är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0