Sämst

Syrran har inget internet hemma vilket innebär att jag måste blogga.
Sämst är också att jag sträckte höften idag efter jobbet så jag haltar och har ont.
Plus att jag har tandläkarskräck och jag borde nog gå till tandläkaren snart. Jag kolla hur mkt det skulle kosta om man vill bli nersövd under behandlingen alternativt lustgas. Upp till sjuka 8000 skulle enbart narkosen kosta. Sen tillkommer ju själva behandlingen.
Så då kanske det är bättre att jag rycker ut alla tänder och skaffar stifttänder istället. Det kostar typ 50 000kr. Och jag menar skulle jag behöva bli sövd varje gång jag ska till tandläkaren så kommer jag upp till den summan ganska fort ändå.
nä nu ska jag halta iväg till min mattelektion.
på återseendet mina kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0