Im back!

Gick hem från jobbet idag. Pinsamt men sant. Har feber och är tokförkyld. Så nu ligger jag hemma i sängen och tycker synd om mig själv. Det är verkligen hur tråkigt som helst att vara hemma.
Igår köpte jag ett nytt smycke till min navel, kanske lite fjortis över det hela men jag gillart.
Jag skulle verkligen vilja ta tillfället i akt nu när jag har tid (för en gångs skull) och fixa och dona med allt som jag annars aldrig hinner. Tex köpa ramar till de foton som borde ha varit uppe på väggen för flera månader sen. Eller kanske dammsuga, diska, städa, tvätta... men nu är jag ju sjuk och då ska man inte ansträng sig. Men satan va jag blir rastlös.
JAG VILL FIXA OCH DONA!!
Jag fick by the way MVG på mitt prov i Naturkunskap B förra veckan. Ville bara säga det eftersom att mitt matteprov på torsdag kommer gå åt pipsvängen så kan jag behöva boosta mitt självförtroende.
/Pix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0