Hur är det möjligt?

Igår när jag skulle handla lite mat gjorde jag en "David", Detta har aldrig hänt mig förut och jag har aldrig fattat hur det överhuvudtaget kan ske.
Till mitt försvar så pratade jag i telefon samtidigt. Plus att jag hade haft feber till och från hela dagen.
I vilket fall som helst så skulle jag köpa Fetaost. Jag stod länge och tittade och funderade över vilken ost jag skulle välja. (jag ville ha en riktig feta, inte nått fejk). När jag kommer hem och ska laga till maten och ska ha i fetan, så fattar jag inte varför det va extra plast över osten när jag öppnat förpackningen, det är först när jag ser gröna bitar under plasten som jag inser att jag köpt Tzatsiki istället.
Seriöst...hur är det möjligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0