Fat ass

Jag har blivit så fet sen jag kom hem till Sverige. Jag känner mig så nedstämd, trött och chipssugen hela tiden. Så på kvällarna ligger jag i sängen och äter och kollar på film eller läser bok. På nätterna har jag mardrömmar om att jag svullar och går typ femtio kilo på en dag.
Eftersom att jag bryr mig så mycket om det borde jag också göra något åt det.. Men det är så kallt och jag är så trött och jag orkar verkligen inte göra något åt det. Har inte råd med bailine eller vibb-träning. Kanske från slutet av Mars. Jag hoppas verkligen att jag har råd då. Jag ser på min haka att fettet bara hänger ner och på min mage att den har blivit jättestor, så jag vet att jag inte inbillar mig.
Jag önskar jag bara kunde äta ett piller och tappa alla kilo utan anstränging, menm aldrig ska man få bli nöjd. Det är ju typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0