bortamatch

Igår hände det för andra gången!!! Pinsamt!! Vi var för små för att bli insläppta på Flurran. Det händer bara inte. Man vill liksom dunsta från jordens yta när något sådant händer.
Vakten sa att han inte kände igen mig. Nee de e klart, vi hade ju aldrig innan träffats. Pucko!
Aja, eftersom vi inte blev insläppta så gick vi till alkishaket Baren-baren. Det va ok det med.
Innan detta misslyckande, när jag var på väg hem till Liina (för att sitta och prata och umgås med henne och Nancy), så insåg jag att jag glömt tandborsten hemma. Så jag svängde förbi ICA och köpte en asgullig rosa barntandborste med pärlor i som skallrar när man borstar. (jag vet att alla är avis på den).
När jag stod i kassan och skulle betala började jag skämmas jättemycket eftersom jag insåg vad kassörskan måste tro om mitt spontanköp. BORTAMATCH! Men så va det ju verkligen inte, jag skulle ju bara dricka lite rött vin.
Skamsen gick jag därifrån. Kvällen började inte bra och slutade sämre.
Eller nej riktigt så illa var det inte, jag hade faktiskt jättetrevligt med flickorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0