Yoshikazu Mera

Va hos doktorn idag och hon tog ett sånt där blodprov i fingret (outch va ont det gör) Nu är jag helt blå om långfingertoppen. Mitt järnvärde är fortfarande lågt, vilket förklarar mina yrselattacker och trötthet.

När jag kom tillbaka till jobbet så låg det en cd på mitt skrivbord, "YoshiKazu Mera" Hade ingen aning om vad det var för nått så jag googla: 

Yoshikazu Mera (jap. 米良 美一), född 21 maj 1971 i Miyazaki, Japan, är en japansk sångare, och han är en av relativt få professionella kontratenorer som finns i världen idag. Hans register sägs vara tre och en halv oktav. Han sjunger främst västerländsk klassisk musik men också klassisk japansk musik.

Lyssnade lite på det and it was not my cup of tea.
Efter lite forskning i varifrån den mystiska cdn kom ifrån kom jag fram till att den tillhörde en användare som jag böt dvd-spelare hos förra veckan. Problem solved. Så nu kan vi gå vidare med denna måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0