väska eller inte?

Skönt med en halvdag på jobbet och In flames i högtalarna. Inte mycket att klaga över.
Ska kolla rean med minisyrrorna i sthlm i afton är det tänkt, vi får se hur tågen går.
Är ganska sugen på en ny väska. Det är väl ok att köpa fast man egentligen borde spara, spara, spara. Det är ju faktiskt (förhoppningsvis) rea.
Vi borde verkligen ta oss ut och köpa ett nytt matbord som rymmer fler än två, och en tvättmaskin, och en till sak som jag inte tänker skriva om här för det är hemligt. Mohahah.
Men det blir så mycket pengar. Och då är det roligare med en ny väska.



By the way så tänkte jag ha ett par av mina kilklackskor idag, men dom kändes nästan för små. Jag blev jätteledsen, för om mina fötter blir större så förlorar jag jättemånga par skor. JÄTTEMÅNGA!
Är lite rädd nu. Vill ju verkligen inte få större fötter. Inte för att jag bryr mig om jag har 37, 38 eller 39 men jag kan ju inte ha mina mina pumps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0