stress

Nu är det en sån där stressfredag igen. jag blir tokig.
Vi ska få besök ikväll och då vill jag ju självklart att det ska se hyffsat ut hemma. Men det ser ALDRIG ok ut i mina ögon. Igår kunde jag inte somna för jag låg och tänkte på allt jag skulle vilja fixa innan gästerna kommer. David spelar cool och är hur lugn som helst. men hallå det är ju hans vänner, han har redan gjort ett första intryck på dom. INTE JAG! Jag vill inte framstå som värsta slarvamajan (för jag är egentligen inte det).
Och imorse kände jag paniken igen över att jag inte kommer hinna hem innan dom kommer. Holy macarony va jobbigt det är at vara jag.
Men dont get me wrong, det ska bli jättekul att få besök. och det är sista gången på Yogan ikväll och skolan är slut nu så framöver kommer mina veckor bli lite lugnare. Skönt.



Drömde lite mardrömmar inatt om incidenten igår. Åhh så dumt. fuck, fuck, fuck, fuck. Varför är jag så klantig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0