sjuk o stressad

Jag har så in i helvette ont i min hals! Det känns som min ena lunga är avstängd, så om jag tar ett djupt andetag eller skrattar får jag en astma attack. (Fan, vad det ska vara svårt att stava helt plötsligt.. Är det rätt eller särskrivning? I have no idea.)
Just nu sitter jag i Landvetter och väntar på att mamma ska gå upp så jag kna starta min dag. Jag är så stressad! JAg ska städa lägenheten, handla mat, färga håret, måla naglarna (hoppas jag kan måla mammas också, för hon måste ha dem fina när det är NYÅR), göra hummersallad med hemmagjord dressing, oxfile med potatis och vitlökssmör, vi ska till Patrik vid 16-tiden och kolla på fyrverkerierna som skjuts ut över älven, m.m.
Grejen är att maten skall serveras vid 19, så det betyder att jag har drygt 9 timmar från och med nu.
H H H HHHHHH.
Nej, just det. Inga djupa andetag. Jag känner mig som en förkyld man. Gnäll, gnäll, and there is more to come dessutom. *Hooost*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0