kul färd hem

Bussen va ju som sagt sen, men när den kom och jag klev på så säger busschaffören: "jag är lite sen, jag var 8 minuter sen men nu är jag bara 7 och 1/2 minut sen. Jag kan nog köra ikapp" Jag svarar att det är ok.
Sen så kör han sjukt fort, askul. Han tar kurvorna i säkert 70 km/h och när han sen sannar på nästa hållplats där det står många och väntar och en kille tar tid på sig att hitta sitt busskort säger chaffören "jalla jalla kompis, vi har inte tid med det där jag är försenad" och trycker gasen i botten. Jag satt och skratta hela vägen, har aldrig varit med om att en buss får så många bilister att tuta. vi åker igenom fem rondeller och den här busschaffören körde med STÖRST går först. Så himla kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0