Julafton

Jag gick upp klockan 0600, gjorde mig iordning och åkte till jobbet. Jag skulle vara på Kundservice, for once, till 15. När jag kommer fram visar det sig att Samir skullej obba också! Jag blev jätteglad när jag såg det. Vi hade skoj på jobbet, när jag slutade kom S och hämtade mig.
Vi åkte ut till mamma i Landvetter. Både hanoch jag var nervösa. Men min nervrositet försvann när vi kom in i huset. Han var lugn efter kanske en halvtimme och vi hade jätteskoj hela kvällen. Vi åkte hem vid 21 och kollade på Tomten är far till alla barnen. Gud, vad jag älskar den filmen!
Detta var lätt en av de bästa jular jag någonsin upplevt. Jag var så nöjd och glad och allt! Alla kom överrens. Anton ville att vi (eller mest S) skulle sova över. På vägen hem pratade S om att kanske fira nyår där. Allt gick verkligen över mina förväntningar och jag somnade obeskrivligt lycklig.


Kommentarer
Postat av: Bastiantanja

Great site. Keep doing.

2011-09-06 @ 10:26:49
URL: http://bastiantanja.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0