IKEA

Igår slutade jag tidigare eftersom jag hade börjat tidigare. Jätteskönt att vara på jobbet tidigt då hinner man göra allt det där man annars inte hinner eftersom telefonen inte ringer stup i ett.
I vilket fall så gick jag till IKEA direkt efter jobbet och kollade i nån timme innan Annette och Maria joina mig. Vi skulle äta julbord, skrattretande dåligt. Men å andra sidan kan man kanske inte förvänta sig så mycket av just IKEA. I dont know. Jag är i varje fall nöjd över att jag slapp betala fullpris.

Jag köpte ett dubbel(dun)täcke till mig och Baby. Åhh herre Gud va underbart det var. Det var länge sen jag sov med ett duntäcke, jag har haft syntet så himla länge nu.
Jag hade riktigt svårt att välja vilket jag skulle ta då IKEA, Hemtex och sängkompaniet har olika mått. Men det blev IKEA eftersom jag antagligen kommer köpa påslakan därifrån. Hoppas jag inte får ångra mig.
Än så länge är jag nöjd.

Ikväll blir det Yoga. Sen kanske ett restaurangbesök eller en pizza. Det får tiden utvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0