I get ur point

Hmm, ja nu när jag läser inlägget "hormoner" förstår jag att det lätt uppfattas fel.
Grejen är faktiskt den att jag i princip aldrig lagar mat hemma. Jag gillar inte att laga mat, bara om jag får laga en pangmiddag som typ till nyår eller liknande. Så det är nog jag som är en stor "baby". Pinsamt!
Igår blev det bara en massa missförstånd när han bad mig laga mat (så vi skulle hinna äta tillsammans). Och han var ju inte sur, bara jag som fick för mig det. Men allt blev ju bra tillslut.



Jag gick hem till mamma sen och försökte mig på att göra chokladfudge, men det gick åt pipsvängen. (jag lyckades förra året). Mamma däremot lyckades slänga ihop en middag samtidigt som hon bakade lussekatter och diskade. Hon är min idol.
Jag ska hem till familjen idag igen för att göra ett nytt försök. Den misslyckade fudgesmeten ska vi ha på glassen istället. Mumms.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du glömde att jag även fixade revbensspjäll ;-)



2010-12-21 @ 16:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0