hemma

Idag blev jag hemma från jobbet. Så jäkla trist att vara sjuk och hängig och inte orka göra allt det där jag nu för en gångs skull har tid till.
Jag gick och la mig igen efter att David lämnat hemmet, och låg i sängen till 11. Sen gick jag upp och satte mig på en stol framför spisen för att laga lunch, tog mig en timme att sen få i mig maten. blä.
Försökte plugga till historiaprovet nästa vecka, gick väl sådär. Så fort man har feber blir man dum i huvudet och väldigt trögtänkt.
Jag orkar inte sitta rakt upp och ner på en stol, efter ca 5-10 minuter ligger jag med huvudet på bordet och undrar om jag ska dö nu.
Tror det blir soffan nu med en varm kopp te. Fast det är ingen som är hemma och vabbar mig så hur 17 ska jag få teet?
Ähh det blir nog bara soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0