helvetesjävlaskit

Jag blir så less.
Igår så började jag hosta mer än vanligt (har småhostat i en vecka eller två) och efter duschen när jag skulle ta på deo så kände jag att det var oerhört obehagligt att få beröring under armarna. Vilket innebär att jag har nått virusliknande i kroppen. Fan också, jag har varken tid, lust eller råd att vara sjuk.
I natt var den jobbigaste natten på väldigt länge. Somna vid typ halv elva, vakna klockan 01.20 av otroliga smärtor i bröstet, kändes som att David hade ställt sig på bröstet på mig. Har haft liknande besvär innan och då måste jag stå upp för att det ska släppa. Så jag fick gå upp mitt i natten och vandra i lägenheten, och det släppte efter ett tag. Så jag gick och la mig igen, men efter ca 10 minuter kom det tillbaka, och jag låg vaken till klockan 03.30, gick upp igen och det släppte, la mig och lyckades somna (tror jag) sen vakna jag igen klockan 05.00 var tvungen att gå upp, somna om igen efter ett tag och sen ringde klockfan.


Nu har jag ONT i knoppen (antagligen av sömnbrist) och hela kroppen (antagligen av nått virus).
Jag får så jäkla ont i korsryggen när jag är sjuk, det liksom strålar ut i ryggen. Och så avskyr jag att få beröring, känns som om att skinnet skalas av om någonting eller någon rör vid mig.


So this is my life. It sucks. BIG time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0