fruktansvärt trött

Hur är det möjligt? Vaknade med en sjuk huvudvärk och med den kom ett illamående, kände mig tokbakis. Inte helt ok att behöva vara bakfull om man är nykterist. Nu har huvudvärken försvunnit och likaså illamåendet men dom lämna efter sig en helt otrolig trötthet. Jag vill sova. Snälla kan jag inte få sova bara en liten stund på skrivbordet? Nehe inte det. Jag försökte lyssna på bra musik i morse men huvudvärken hindrade mig så det blev Nora Jones för hela slanten. Men nu när skallebanken är borta blev det avange sevenfold i hopp om att piggna till, Men nej. På nå konstigt sätt låter det som vaggvisor i mina öron. God natt.

Kommentarer
Postat av: sötsomfan

du låter som en gravid kvinna i hennes 16'de vecka

2010-12-21 @ 16:37:16
Postat av: Bella

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-12-22 @ 10:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0