Fredag hela veckan

Igår hade jag fredagskänslan hela eftermiddagen på jobbet.
Och nu med, det känns som fredag fast det bara är onsdag. Ganska härligt ändå. Man mår så bra när man har fredagskänslan i kroppen.


Igår ville jag göra rent min vattenflaska som jag har på jobbet, knäppgöken (jag) hällde då i kokhett vatten i flaskan (jag tänkte att det dödar allt äckligt) men istället krympte flaskan till hälften. Hur kul som helst, den blev en miniatyr av sig själv. Så det var bara att kasta.
Men jag dricker på bra ändå tycker jag. Nackdelen med mitt ökade vätskeintag blir ju alla tusen toabesök. Jag har sprungit på toa en gång i halvtimmen hela morgonen. Tar min kropp upp nån vätska överhuvudtaget? Eller rinner det bara rakt igenom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0