Dumma ischiasnerv och korsrygg

Jag har lyckats ta mig vatten över huvudet två dar i rad nu. Så korkat.
I förrgår så va jag tillsammans med mina Uppsalasyrror på mellandagsrean. Oh My God! Kände redan på vägen dit att detta var nog inte så smart att göra för mig som har ont i ryggen och så lätt blir matt och trött. Men det var bara att hålla skenet uppe och köra racet.
Jag var så trött efteråt att det inte var klokt åt det. Och tror ni jag hade på mig mitt stödbälte under de timmar vi vandra på stan? Nej men det är klart att jag inte hade, det låg så bra i väskan tyckte jag då. Grrr vilket pucko till brud jag är.


Igår så skulle jag ut till vakten här på jobbet för att hämta ut ett nytt passerkort och då missade jag bussen med nån minut. Jag pallade inte stå still och vänta på nästa så jag började gå istället, även denna gång utan stödbälte. När jag sedan kom hem så började jag tvätta, diska och städa. Satan i gatan va ont i ryggen jag hade igår efter dammsugningen. No mercy.

Så jag sov så himla dåligt inatt, var tvungen att gå upp på toa två gånger, men herre gud va svårt det är att komma ur sängen när man har ont i ryggen. Jag fick liksom rulla ur den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0