dan före dopparedan

Men var 17 är julstämningen?
Ikväll ska jag tvätta, det kommer nog höja stämningen en aning, NOT!
Kanske borde byta ut min Daft punk-spellista till julmusik. Alla andra år har jag lyssnat på Triad - tänd ett ljus flera veckor innan på repeat, men inte i år.
I år har jag tyvärr varit jättedålig på allt det här med jul. Vet inte varför.
Har pyntat hemma, bakat fudge och pepparkakor, drukit glögg och ätit lussebullar, köpt alla julklappar och slagit in dom, skrivit rim och lyssnat (lite) på min julskiva. Men det känns ändå inte som jul.



Jag vill fira jul med mormor och morfar. Men det kommer inte att hända för dom ska till Holland (om allt går som det ska, och det får vi hoppas att det gör för deras och kusin Wendlas skull).


Nä, nu jäklar! Cheer up Pixie, det är julafton imorgon.

Kommentarer
Postat av: Bella

hahaha "fudge"

2010-12-23 @ 16:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0