Dagen före dopparedan

Jag var ledig så jag tog det lugnt på förmiddagen. Vid tolv började jag förbereda en köttgryta som jag och S skulle äta på kvällen. Vid 14-tiden mötte jag upp Mersiha i stan, vi fixade julklappar och höll på att förfrysa våra öron. Sedan åkte jag hem och fortsatte med maten. S har ännu inte smakat på någon mat jag har lagat så det var lite special. Jag var ganska nervös över vad han skulle tycka. Han kom vid 17:30-tiden, vi åt min mat (som blev väl godkänd, wiiieee)och sedan spelade vi bingolotto... Eller jag spelade, han somnade efter halva programmet.
Tyvärr så vann vi inget men jag hade en underbar dag. Jättetrevligt med Mersiha och en supermysig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0