äntligen

Nu är jag på jobbet igen och jag mår helt ok. Igår var jag också på jobbet men mådde piss hela dagen. 7 av min 8 jobbtimmar låg jag med pannan mot skrivbordet och försökte flåsa och pusta bort mitt hysteriska illamående. Gick sisådär.

En anledning till att jag mår lite bättre är nog kanske för att jag fick krama min alldeles egna pojkvän. Herre jäklar vad jag har saknat honom. Jag tror jag har saknat honom extra mycket eftersom jag har varit sjuk. Men det är så otroligt skönt att ha honom tillbaka nu.

Idag blev jag dessutom glatt överaskad när chefen kom in på mitt kontor och fråga om jag ville stanna kvar på företaget i två månader till, alltså till den sista februari. Kan det bli bättre? Två månader till med hel lön och då har vi ju råd med allt det där som jag började oroa mig för. Plus att längre än till februari kan jag ju ändå inte jobba. Helt superdupersuveräntBRA! TACK kära chef!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0