Vilken flopp!!

 

 

I lördags så ringer Moa (Mellanlillasyrran) och vill att jag ska agera stand in för hennes kompis som blev akut illamående och måste åka hem och därför inte kan gå på Gröna lund som planerat.

Så på med kläder och tar tåget in till stan.

Vi gick i skrattkammaren och åkte slänggungorna…wohow take a walk on the wild side for a change.

 

 

Vid 17 tiden så mötte jag Baby på centralen eftersom vi skulle ta oss ut till Västerås och se på Crashdiet. På biljetten står det 19.00. Så vi ser till att vara där då.

 

Vi väntar ett tag sen går vi in… OH MY GOD!! Det är tomt, bortsätt från femton st tonårsrockers som sitter klistrade vid scenen.

Vi frågar bartendern när banden börjar spela. KLOCKAN FUCKING 22.40 börjar Bullet och sen en till två timmar efter kommer Crashdiet kliva upp på scen. Alltså!!!!!

 

Varför i hela helvete står det då 19.00 på biljetten?

 

Så vi åkte hem med 20.10 bussen och kollade på Raggarbilar i Uppsala istället. Det var American Car Show under dagen och på kvällen så crusar alla bilar. Värt att se mindre kul med alla äckliga avgaser och burnande däck. Men som sagt kul att se i alla fall.

 

Lite bitter är jag över att jag inte fick se Crashdiet. Men det lär ju komma fler tillfällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0