Igår var jag desperat. Men det slutade väl

Jag mådde dålig och ville inte vara själv. Så jag frågade alla som pratade med mig om de ville hitta på något. Arezoo, mamma och Linnea var på.
Så efter jobbet åkte jag hem och duschade, sedan åkte jag in och träffade Linnea. Vi gick runt och kollade lite i Brunnsparken. (Jag hittade Stroopwafels i ett Holländskt stånd!! Jag var helt salig över detta resten av kvällen, haha)
Sedan träffade vi Eric, Daniella och Samir som var ute och jobbade som informatörer. Vi stod och pratade med dem ett tag, sedan kom Mamma och Carina. Vi gick ner till Kajskjul 8 och tog varsin cider. Efter en liten stund kom Magnus -Linneas sambo.
Vid åtta, halv nio-tiden gick jag tillbaka till Brunnsparken och mötte Arezoo. Vi gick tillbaka till de andra och satt där en liten stund. Sedan skulle mamma och Carina gå till Götaplatsen och kolla på Lisa Nilsson, Linnea och Magnus skulle stanna kvar en stund till. Jag och Arezoo följde med.
Vi splittrades på vägen, mamma och Carina gick tillsammans medans jag och Arezoo gick tillsammans. Jag och Arezoo kom fram till Götaplatsen ungefär en kvart innan konserten började så vi gick in i biblioteket lite grann. Där hade de gratis tv-spel men Arezoo var en partypooper och ville inte spela.
Vi hörde den första låten med Lisa, sedan bestämde vi oss för att köpa mat och åka hem. När vi kom hem åt vi och sedan låg vi i sängen och pratade i några timmar. Katten sov med oss hela natten, it was wonderfull!

Jag hade en jättetrevlig kväll, det var fint väder, jag fick träffa massa fina människor, jag fick ha på mig min klänning och allt kändes bara himla bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0