Kittycat

Igår efter jag hade slutat jobbet mötte jag upp Sara. Vi åkte hem till mig, jag fick alla grejerna och katten. Hon heter Empress Katjusha a.k.a Big, black and beautiful. Men jag kallar henne för Saron just nu, jag kan inte uttala hennes riktiga namn. She's my Saron substitute, nu när han inte är i Sverige. När han kommer får jag hitta på något annat smeknamn, som låter som det hon heter. Iallafall hon var inte så blyg utan gick ur buren så fort vi öppnade dörren. Hon gick runt i lägenheten och kollade läget. Men när Sara gick gömde hon sig. Efter ett tag kom hon fram igen och höll mig sällskap när jag lagade mat. Efter någon timme kom mamma, då gömde hon sig igen. Men vi fick fram henne. Hon låg i mammas knä tills mamma gick. Sedan hoppade hon upp och la sig i mitt knä när jag kollade på tv. Eftersom Pixie kommer hit på fredag så får katten inte vara i sovrummet förrän efter helgen. Men jag ville inte att hon skulle vara själv på natten så jag sov på vardagsrumsgolvet. På natten vaknade jag tre gånger av att hon ville kela. Grejen var bara att jag inte kom ihåg att jag hade sällskap så jag blev skiträdd varje gång... Jag är glad att jag inte är ensam längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0