Bullar i ugnen

Bullar

Den 25e hade jag besök av nästan hela släkten (Albin din svikare). Jag bjod på cheesecake och nybakade bullar. Några bulllar gjorde jag lite special treatment på ,de fick finare formar och hjärtströssel. Men typiskt nog så blev just den satsen bränd! De andra blev jättegoda.

Idag tänkte jag baka fler som jag skulle ha och bjuda på när Jonas kom på besök, ge till Albin och ha till helgen när Pixie kommer. But someone hade andra planer. Världens mest misslyckade bullar blev det. Jag skall föröka pracka dem på Albin imorgon. Jag är så irriterad över att de blev misslyckade!


Pixie tänkte också baka bullar idag, men det blev inget av med det.. Kanske imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0