Hallå där, kött å blåbär!

(som min favvis Sean Banan säger)

Idag har jag jobbat med Mersiha hela dagen, nu skall hon snart överge mig. Och gå för att träna.
Min lunchrast spenderade jag mer än hälften på telefon med mamma och Emebeth. Mamma hjälpte mig att försöka faxa inbjudan till Emmu, men trots våra upprepade försök så funkade det inte. Vi skall testa att scanna in den på datorn imorgon och mejla den istället.
Efter allt visum -strulet så sprang jag iväg till Diya och åt kakor till lunch en liten stund. Sedan sprang jag till hemköp och köpte mjölk, energidryck och vindruvor.
Jag tänkte att jag skulle testa någon ny dricka nu när jag har druckit så mycket red bull och powerking. Albin pratar gott om monster och han är ju van lanare, så han borde veta. Vilket var anledningen till att jag köpte den.
Den smakar skitäckligt! Men man blir JÄTTEPIGG! Och då menar jag inte "låtsas-pigg"(otrött/seg i huvudet, men kan inte sova-pigg) som man blir av red bull och power king. Utan pigg på r i k t i g t :) Man känner sig mer alert både i kropp och själ. Synd att den är så äcklig bara... Och vindruvorna jag köpte, de var de godaste jag ätit i hela mitt liv! Herregud, vad saftiga och smakliga de var. M m
Det var ju egentligen meningen att jag skulle vara ledig idag, but nooo. Självklart blev jag inringd, när jag för en gångs skull ville vara ledig. När jag vill jobba finns det aldrig något. Jag vill vara ute i solen och bara skina. Som tur är slutar jag om en och en halv timme ås då hinner jag vara ute i solen lite grann iallafall.

Monster


PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0