The final destination

Förra veckan fick jag tack vare Bioklubben två gratisbiljetter till förhandsvisningen av ”The final destination”. Det var en 3D skräckis.

Så igår var jag och min Liina på bio.

OMG vilken dålig film. Helt seriöst så borde SF inte få visa sådana filmer. Alla andra stackare som kommer betala för att se den kommer bli så besvikna.

Det går inte riktigt att beskriva en film, men om jag säger så här kanske ni förstår ungefär:

Människor blev kluvna på mitten, fick huvudet bortslitet och en kille (haha) blev mosad av en gaspattron mot ett sånt där stålgaller så att han blev små fyrkanter.

Jag kunde inte göra annat än skratta åt filmen.

Jag som hade hoppats på en riktig skräckis, en sån där film som gör en mörkrädd. Men icke sa nicke.

 

Imorse fick jag med min högt älskade mor till Fyrishov. Kl 06,10 stod vi utanför och väntade på att dom skulle öppna kl 06,15.

Vi simma några längder och pratade lite, kvalitetstid.

Sen bar det iväg till jobbet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0