NU

Äntligen är det fredag! Fan, denna veckan har varit värdelös. Jag har jobbat på EU-toppmötet. Det var skoj att hänga med polisen och vaktertna, MEN jag behövs inte där. Tänk att stå ute i vind och regn i tolv timmar utan att det behövs! Jag har blivit förkyld och börjat ogilla att vara informatör igen.. Vilket är synd för att jag hade verkligen börjat gilla det.
Idag ska jag iallafall få jobba på KS. Det gör mig glad. Efter jag har slutat ska jag träffa Lola, vi ska ta något att dricka på Cheers. Jag har inte träffat henne sedan i våras så jag lääängtar! Sedan 23.30 bär det av till Uppsala, jag är framme imonbitti vid sju, åtta. Supardag -hell to the yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0